Rusza druga odsłona kampanii walentynkowej Allegro

150x110

Na kilka dni przed Walentynkami rusza druga odsłona Salonu Wróżby Miłosnej – czyli kampanii Allegro, w której najsłynniejszy polski wróżbita – Maciej – przepowiada przyszłość zakochanym. Centralnym punktem kampanii są teraz wróżby grupowe skierowane m.in. do amatorów zakupów, kibiców piłki nożnej i osób kochających imprezy.

Nowością jest także kolejna postać – kot Futrus – który zabiera głos i staje się drugim bohaterem kampanii. Za prace lalkarskie i animację odpowiada Konrad „KONY” Czarkowski, czyli finalista programu Mam Talent.

Internauci, którzy odwiedzą internetowy Salon Wróżby Miłosnej, mogą zobaczyć kilkadziesiąt nowych filmów z wróżbitą Maciejem,  zadać mu osobiste pytanie lub usłyszeć wróżbę grupową. Przygotowaliśmy również niespodziankę, którą można odkryć w serwisie walentynki.allegro.pl – mówi Magdalena Krukowska PR Manager Grupy Allegro. – Wszystko utrzymane jest w dynamicznej i żartobliwej formie – dodaje.

Za kreację, realizację kampanii, nadzór artystyczny oraz wybór i zakup mediów odpowiada dział marketingu Grupy Allegro. Filmy wideo, spoty radiowe i serwis walentynkowy wyprodukował interaktywny dom produkcyjny F25. Kampanię radiową zaplanował dom mediowy Starcom.

Kampania jest widoczna m.in. w dużych portalach internetowych, takich jak: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl oraz sieciach ARBO, IDMnet i Advice.  W jej ramach emitowane będą 3 różne spoty w ogólnopolskich stacjach radiowych. Przygotowano także kreacje wideo dla  serwisów internetowych. Kampania ma również silne wsparcie w social media. Powstała m.in. specjalna aplikacja na serwis Facebook.com oraz dedykowany BOT z wróżbami na Gadu Gadu. Wykorzystano tu również rozwiązania marketingu mobilnego. Kreacje z wróżbitą Maciejem są widoczne w telefonach komórkowych.